Novosti

Prijepolje: Novac otišao medijima bliskim SNS-u

Flickr

Prijepolje: Novac otišao medijima bliskim SNS-u

Prethodnih dana je opštinska vlast u Prijepolju odlučila da dodeli novopazarskoj televiziji „Sandžak“ i pribojskoj televiziji „Priboj“ po 1.925.000 dinara iz budžeta opštine Prijepolje, što znači, da su ove dve medijske kuće, koje inače nisu iz Prijepolja, dobile od građana Prijepolja, skoro 4 miliona dinara.


Dveri nemaju ništa protiv medija pa ni protiv ova dva, kada profesionalno obavljaju svoj posao. Problem nastaje kad se mediji otvoreno stavljaju u službu vladajućih struktura, a pritom su još i debelo plaćeni narodnim parama.


Upitno je po čemu se istakla TV „Sandžak“ i čime je zadužila Prijepoljce, kada se ista televizija ne emituje na teritoriji opštine Prijepolje, osim po tome što, gotovo svakodnevno, emituje rijaliti intervjue dveju političkih „zvezda“, Milana Gačevića i Samira Tandira, od kojih je prva, po svemu sudeći, na zalasku svoje političke karijere, a druga, za skidanje ahmedije, tek očekuje satisfakciju kroz politički uspon?


Postavlja se i pitanje da li su u ovu sumu uključena obavezna i besplatna gostovanja funkcionera iz vladajuće garniture i da li novcem građana Prijepolja, vlast plaća ličnu promociju?


Ovo je još jedna u nizu podvala građanima i zloupotreba njihovog novca koji treba da se koristi za njihove potrebe a ne za ostvarivanje interesa, kao bajagi privatnih, a u stvari, režimskih medija.


Dveri ukazuju na činjenicu da su, u ovom slučaju, primenjeni, u najmanju ruku, tendencioznost i dvostruki aršini pri odlučivanju o raspodeli finansijskih sredstava namenjenih medijima.


Žalosno je što danas, pojedini mediji predstavljaju PI-AR službe vladajućih političkih partija; u ovom slučaju organa lokalne vlasti u Prijepolju. Na dobrom smo putu da naše društvo zaboravi kako izgleda nezavisno novinarstvo.


Neće nas začuditi i ako u narednom periodu po nečijem nalogu novac za potrebe lokalnih medija bude na volšeban način dodeljen TV „Pink“ i dnevnim listovima „Informer“ i „Srpski telegraf“ !?


Pametnome dosta...


 


Informativna služba OO Dveri u Prijepolju



Podeli vest: