Српски Покрет Двери - Лого
Search

Домаћа транспортна предузећа имају наше разумевање и подршку

      Српски покрет Двери сматра да се најавом плаћања путарине на Ибарској магистрали, а по речима директора „Путева Србије“ у „почетку“ само за возаче камиона преко 40 тона, уводи монопол и укида могућност избора којим ће се правцем путовати, као и то да је увођење путарине без унапређења нивоа услуге апсолутно неприхватљиво.
 
Подсећамо да ће Ибарска магистрала бити само пилот пројекат, а да је стварна намера директора „Путева Србије“ Зорана Дробњака да се уведе наплата за возила преко 12 тона. Јасно је да је то само изговор и да на тај начин Дробњак у ствари жели да прибави средства за потребе „Путева Србије“ због неочекивано слабе наплате путарина на ауто-путу, чија је наплата за теретна возила од 2019. године повећана само за 10%.
 
Двери су становишта да предлог директора Зорана Дробњака није добро решење и да би изазвао додатне трошкове домаћим транспортним предузећима. Можемо да разумемо да се ова мера примени на камионе из иностранства, али наплаћивати путарину домаћим транспортним предузећима је бесмислено. Дробњаков предлог је нелогичан јер ограничава грађане Србије да бирају којим правцима ће путовати, а тиме се онемогућава коришћење алтернативних путних праваца што је незаконито.
 
На крају, надамо се да у Министарству саобраћаја има довољно стручних и разумних људи и да неће усвојити овакав штетан предлог по домаћа транспортна предузећа.

 

 

Борко Пушкић

Дипломирани инжењер саобраћаја
Председник Извршног одбора Двери
Фото: А. Васиљевић

Будите у току!

Пратите нас на друштвеним мрежама: