Како реаговати на свакодневне глупости и недела ове локалне власти која су усмерена на унижавање грађана,  њиховог достојанства, уништавање града и целокупног наслеђа?

Непрестано се понављају ненормалне ствари, које обичном човеку испочетка нису сметале, али ускоро више нико неће моћи да остане имун на оволику количину криминала, бахатости и безобразлука. Слобода мишљења, без које нема напретка ни државе, ни нашег града, гуши се и бива осуђивана. Најновији пример је чињеница да кабловски оператер „Пошта НЕТ“ није продужио уговор са дистрибутером који емитује програм једине опозиционе ТВ Н1. Уз минорни број локалних ТВ од којих све превасходно служе само власти, ТВ Н1 једини износи истините чињенице и критичке ставове према овој власти. Напредњаци очито немају намеру да ослободе медије, већ да  још више онемогуће грађане да буду информисани. Напредњаци се увелико спремају за лажне изборе, изборе на које они који изађу неће моћи ништа променити, само ће помоћи напредњацима и њиховим коалиционим партнерима да повећају  излазност, а у суштини остати  неми посматрач још бизарнијих одлука које су на помолу.

И најновијом појавом светлећих рекламних паноа, који су узнемирили суботичане а  који су у циљу предизборне кампање постављени на најпрометнијим местима, бахато и без трунке обзира према грађанима. Да би идеју светлећих рекламних паноа снисходљиво понудили суботичанима поставили су фотографије историјских дела архитектуре којима се суботичани поносе, а исто тако недавно су без трунке срама и стида рушили објекте под заштитом Републичког завода за заштиту споменика. Ускоро неће постојати део тротоара, дела улица, објеката, без рекламе са које се задовољно смеше политичари из власти, спремни за нови круг корупције, лажи и преваре.  Они који су у ранијим изборним циклусима нудили својим суграђанима бетонске ципеле , а послушним гласачима плату од 500 евра, повећање пензија, инвестиције Мерцедеса, па Фолксвагена, обећавали препород наше пољопривредне производње на челу са Тенисом, који граде Београд на води од наших пара, ауто пут према Албанији, као да је то важна инвестиција за Србију….О новцу баченом на субвенције страним инвеститорима, који су убрзо одлазили и остављали само дугове држави и болесним, злоупотребљеним и незаштићеним радницима и да не говоримо.

Можда би светлећи рекламни панои имали сврху када би грађане информисали шта су све ови на власти учинили за свој народ, да приказују празна села, пуне аутобусе младих људи на путу у земље ЕУ, беду и глад која хара Србијом, богатство појединаца из власти  зарађено пљачком народа, афере које се годинама нижу једна за другом, једноставно речено – потпуни суноврат.

Светлеће рекламе су свакако део урбаног модерног маркетинга које своје место налазе у многим великим градовима  у свету, али заузимају простор тако да не нарушавају делове историјских средина, нити су препреке нормалном кретању по улици, како је то учињено Суботици.

Двери Суботице верују у грађане Суботице, да ће веровати својим очима и разуму, а не ретушираним фотографијама  ликова на билбордима и рекламним паноима, који су, оличење криминала, лажи и преваре. Тада ће лечење ове дијагнозе бити свима јасно и познато – смена власти, утврђивање порекла имовине и затвор за све корумпиране политичаре.

ГрО Двери у Суботици

[ngg src=“galleries“ ids=“63″ display=“basic_thumbnail“ thumbnail_crop=“0″]