REM ignorisao izveštaj svoje Službe i jasno pokazao da nije nezavisna institucija

Centar za istraživačko novinarstvo objavio je izveštaj Službe za nazor i analizu REM-a, u kome se jasno vidi da su TV Pink i Studio B napravili nekoliko prekršaja tokom predizborne kampanje za beogradske izbore 2018 godine.

REM je ignorisao nalaz pomenute službe u kojem piše da su ovi prorežimske mediji vodili negativnu kampanju protiv Dragana Đilasa i ostalih opozicionih lidera, ali i protiv pojedinih novinara.


Savet REM-a je svesno ignorisao nalaze svoje službe, da bi stao u zaštitu pomenutih televizija i time opravdao sumnje javnosti da već odavno nije ovo što bi trebalo da bude – Regulatorno telo za elektronske medije.


Regulatorno telo koje ne reguliše utvrđena kršenja zakona i novinarske profesije nije regulatorno telo, već još jedan šraf propagandne režimske mašinerije.


Upravo zato smo nekoliko puta ukazivali na (ne)rad REM-a i zato zahtevamo smenu svih članova Saveta REM-a.



Pres-služba Saveza za Srbiju