Виши суд у Београду је донео првостепену пресуду којом се Информер и његов главни уредник обавезују да Бошку Обрадовићу на име повреде угледа и части исплате 100.000 динара и 44.800 динара на име трошкова поступка. Пресуда је донета због објављивања лажних информација и видео снимака да је Бошко Обрадовић возио 200 км/х под ротацијом.

        Снимак који је објављен је ноторна лаж што чак ни уредник Информера није негирао на суђењу. Очигледно је да одштете од 100.000 динара не одвраћују режимске таблоиде у измишљању лажи против опозиције већ се само охрабрују да наставе са истом праксом.

        Њима се једноставно исплати да буду батина власти против опозиције за шта су награђени стоструко већим износима од оних на које се осуђују.