Поред тога што се окончање избора одлаже бескрајно, а на основу приватних договора председника две странке предлаже се и понављање избора, грађани Србије у растућој инфлацији и претећој енергетској кризи немају времена за нове дилове политичких конкурената. Поред тога што и трећи месец након избора Србија нема Парламент и има техничку Владу, у нову кризу Србија улази не само са најсиромашнијим становништвом у Европи, дуплираним спољним дугом, већ и са огромном светском рецесијом која ће смањити дознаке дијаспоре. Поскупљења у Србији још увек нису последица „украјинске кризе“, тај се „удар“ тек очекује, а у нову кризу хране и енергената улазимо са девастираном Електропривредом Србије као и без урађеног Регистра социјално угрожених грађана, за шта су одговорна надлежна министарства.
Мере одбране од кризе спроводе се монетарном политиком, фискалним мерама и мерама помоћи осетљивим категоријама становништва. То већ увелико раде све европске државе.
Како Народна банка према позитивном законодавству не може да финансира јавни сектор у Србији, већ се бави искључиво одбраном курса динара, за шта је већ потрошила две милијарде евра девизних резерви, монетарна политика не може да буде инструмент одбране од кризе.
Програм за помоћ сиромашном становништву садржи фискалне и мере директне помоћи појединцима и домаћинствима као и расподелу терета кризе на најбогатији слој становништва:
Ово су хитне мере из Програма Двери за помоћ угроженом становништву, а на основу Економског и Социјалног програма Двери „За државу која брине“, заснованих на економској самодрживости Србије.
проф. др Тамара Миленковић Керковић
Потпредседник Двери
© 2022. Српски покрет Двери