Новопечени еколог је дошао не „генијалну“ идеју како да смањи загађеност и гужве у Београду. Наиме, он је навео пример из неких земаља о забрани вожње аутомобила у шпицу особама које се саме возе, наговештавајући ту могућност у Београду. Овим је показао да је апсолутно залутао на функцију градоначелника јер је реализација овакве идеје у пракси немогућа, а стављање исте као приоритет је само доказ одсутства сваког смисла за организацију коју би морала да поседује особа на овој функцији. Уместо да се хитно позабави катастрофалним стањем у јавном градском превозу, пре свега у градском саобраћајном предузећу и „Беовоз“, оспособљавању и опремању возног парка, те да редовношћу, безбедношћу, брзином и удобности овог вида превоза утиче на грађане да га више користе у свакодневним активностима, њему прво на памет падају репресија и кажњавање.
Позивамо привременог градоначелника Шапића да хитно предузме мере за побољшање градског превоза, те да се поред улагања у нова превозна средства и поправку постојећих, изнађе модел за подизање стандарда и задовољства запослених у овим предузећима, јер је то основни услов за безбедан и квалитетан превоз. Због егзистенцијалних, безбедоносних проблема и тешких услова рада, јуче су радници ГСП „Београд“ одржали протест захтевајући њихово хитно решавање, јер је стање у овом предузећу изузетно тешко. Подржавамо оправдане захтеве радника и захтевамо њихово ургентно решавање јер ризикујемо тотални колапс јавног превоза.
Поред хитних мера за санацију стања у највећем градском превознику предлажемо и додатне мере ради растерећења градског превоза, а односе се на увођење нових експрес линија са периферије ка центру града како би се смањила потреба за коришћењем личних аутомобила при доласку на посао, да се уведе интервал у градској железници на 15 минута уз изградњу бесплатних паркиралишта уз постојећа стајалишта градске железнице и њихова повезивања линијама друмског превоза.
ГрО Двери Београд
*Извор фотографије: beograd.rs
© 2022. Српски покрет Двери