Томе је, међутим, могуће приступити тек кад постоји довољан број паркинг места у ширем центру града и када је саобраћај могуће преусмерити ка алтернативним правцима, што у Чачку тренутно није случај. Нити имамо једну јавну гаражу и довољно паркинг места нити имамо нове улице које би растеретиле саобраћај у центру града. Највећи проблем су управо огромне саобраћајне гужве и недовољно паркинг места, што ће са затварањем улице жупана Страцимира постати још горе. А да не говоримо о наставку урбанистичког и саобраћајног хаоса, потпуном одсуству бициклистичких стаза и нових паркова, дрвореда и зелених површина уопште.
Поред саобраћајног хаоса, затварање улице жупана Страцимира и њено преуређење доноси и бројна питања на која власт мора да одговори јер троши народне паре за то: ко је урадио пројекат и колико је то коштало, зашто није расписан конкурс за идејно решење, да ли постоји надзорни орган и да ли је независан и компетентан за тај посао, колико ће на крају радови укупно коштати и колико ће трајати (да не буде као Паковраће-Пожега са три године закашњења), као и да ли је опет у питању намештени пројекат и тендер за унапред познате пословне сараднике владајућег режима?
Двери Чачак су у свом предизборном програму „ЗА НОВИ ЧАЧАК” истакле отварање потпуно нове перспективе града кроз излазак на реку Мораву, уређење приобаља целим коритом реке кроз град од Бељине до Прелића и прављење новог насеља и новог центра града поред Мораве. Такође смо и нову општину Љубић, која би коначно испоштовала становнике са ове стране Мораве који немају нити једну спортску, културну или здравствену институцију, па ни административно седиште које би им олакшало свакодневни живот. Све друго су празне приче, лоша решења и лоповлук актуелне власти која је ту већ 12 година и која мора да оде на локалним изборима који ускоро долазе.
© 2022. Српски покрет Двери