У току дана саобраћај преко Мајшанског моста се одвија у колонама. Двери су предале надлежнима захтев за информацијама од јавног значаја у вези са безбедношћу Мајшанског моста и ко ће бити одговоран ако се деси неки несрећан случај. Одговор који је уследио је било само пребацивање одговорности, али име особе која је одговорна за неки непредвиђени догађај нисмо добили.
Недавно је на конференцији за медије председника Скупштине града Балинт Пастора уследила констатација да је мост безбедан, да би већ сутрадан „неко“ донео одлуку да све саобраћајне аутобуске линије, осим линије три, промене трасу кретања, које су постале дуже, обилазећи већи део града. Питање је да ли је то урађено због безбедности или нечијег хира, да се дуже вози иста линија и троши више горива.
Поред тога, приметно је да су код силаска са Мајшанског моста ангажовани млади саобраћајци. Дешавају се двоструки аршини тумачења саобраћајног знака од стране тих младих полицајаца. У току дана се могу приметити преласци камиона преко моста. Често то буду камиони за снадбевање трговинских радњи, камиони који раде на довозу материјала за потребе железнице, па чак и миксери са бетоном.
На наше питање, које гласи: „Сада вам је преко моста прешао миксер!?”, млади полицајац је одговорио: “Да, видео сам га, само мислим да шлепери не могу преко моста”. Млади полицајац није сигуран ко може преко моста, а ко не!? Саобраћајни знак је веома јасан – забрана саобраћаја за теретна возила! Не постоји додатна табла на саобраћајним знацима који су постављени непосредно на преласку моста, која би можда дала другачији смисао забране.
Ако саобраћајна полиција већ контролише одвијање саобраћаја на Мајшанском мосту и припомаже у регулисању истог, било би добро да се онда и придржава свих саобраћајних прописа који морају да важе за све учеснике у саобраћају. Не заборавимо, Мајшански мост није прошао тест пробног возила од В600, са студијом која је рађена 2016. године.
© 2022. Српски покрет Двери