Српски Покрет Двери - Лого
Search

Гладовић: Док Весић гради каријеру тиктокера, Београду је неопходан нови мост

И док Горан Весић гради метро на водоизворишту и видно је посвећен својој експанзивној каријери тик токера, грађани Борче, Овче, Крњаче, Котежа и других насеља са леве обале Дунава муку муче са преласком „Панчевца“. Дан 24.5.2022. житељи овог дела насеља памтиће по незаборавној гужви и километарској колони возила на Зрењанинском путу. Многи од њих одлучили су се да иду пешке јер је било немогуће пробити се аутомобилом или градским превозом до одредишта.

    Десет година актуелне градске власти на челу са СНС остаће упамћене по нелогичним а неретко и противзаконитим поступањима градских служби, небризи о Београђанима, сумњивим урбанистичким дозволама и одлукама. Конкретно, на овом делу Зрењанинског пута немогуће је решити проблем а „набујала“ дивља градња мимо сваког стандарда не оставља могућност да се Зрењанински пут прошири, јер су приватне зграде и куће изграђене близу самог пута.

Једино оптимално решење које преостаје је изградња још једног паралелног моста који би смањио гужву на Панчевачком мосту. Овај мост не треба да буде маркетиншко већ стратешко решење за грађане овог дела града. Према најновијим најавама Горана Весића, планирана је градња таквог једног моста на Ади Хуји, чији је завршетак планиран за 2030. годину!? Постављамо питање, да ли је могуће да се прича о решавању проблема овог горућег питања грађана Палилуле покренула тек почетком ове године и то, сасвим случајно, пред саме изборе.

Подсећамо грађане да је најава изградње оваквог моста, више пута била најављивана и одстране актуелне као и претходне власти, што указује на недвосмислен континуитет у обмањивању грађана престонице. Према усвојеном Генералном урбанистичко плану из 2003. године, изградња моста планирана је до 2021.

Још 2005. године, градски менаџер Бојан Станојевић, најавио је почетак радова за 2008. годину (Политика 23. 9. 2005. године). Током кампање за Београдске изборе 2008. такође је изјавио да ће се градити мост на Ади Хуји, рекавши да ће мост бити изграђен у наредних 5-6 година. (Политика 10.4.2008.) Актуелна власт је са најавама о изградњи моста кренула 2016. године, када је ондашњи Градски архитекта Милутин Фолић изјавио да ће направити овај мост који ће спајати Зрењанински и Сланачки пут, а документација ће, како је тада најавио, бити готова 2017. године.

Године 2018. градски менаџер Горан Весић рекао је да је донета Одлука о избору понуђача и да ће 2019. бити спремни да распишу тендер за пројектовање (Beograd.rs 9.4.2018.). Само пар месеци касније, Весић најављује и почетак градње за 2020. годину (ТАНЈУГ 22.7.2018.). У марту 2019. године, Весић је изјавио да изградња моста почиње 2021. и да ће коштати 190.000 евра (Beograd.rs, 20. 7. 2020. Године).

Уколико господин Весић због превеликог ангажовања око своје каријере тиктокера није стигао да се бави проблемима града Београда и Београђана, било би фер да се изјаснио у том смислу и препустио стручњацима да се баве овом проблематиком. Одборници српског покрета Двери у наредном сазиву Скупштине града Београда, реактуелизоваће ово и многа друга питања која се тичу суштинског уређење нашег главног града, а на добробит свих оних који у њему живе.

Нада Гладовић

Двери Београд

Подели објаву
Facebook
Twitter
WhatsApp
ВКонтакте
Telegram
Email
Print
Остале објаве

Будите у току!

Пратите нас на друштвеним мрежама: