Српски Покрет Двери - Лого
Search

Истраживање показало – Двери највише говоре о младима

Шта је показао мониторинг прве недеље изборне кампање који спроводи КОМС

    Већина изборних листа током прве недеље кампање није истицала у јавности проблеме младих, показао је мониторинг Кровне организације младих Србије (КОМС). Овај мониторинг открио је и да је у периоду од 15. до 20. фебруара Српски покрет Двери у највећој мери говорио о проблемима младих, то су учинили у осам наврата, а прате их представници изборне листе Александар Вучић – Заједно можемо све, који су у четири наврата указивали на питања везана за младе.

– Изборна листа Александар Вучић – Заједно можемо све је о младима комуницирала преко својих министара у четири наврата. Министар одбране је комуницирао о војним школама, а министар финансија је комуницирао о подршци младима кроз усвајање одлуке о субвенционисању куповине куће/стана или изградње куће породицама које ће ове године добити дете кроз подршку младим родитељима – наводи се у извештају КОМС-а.

У њему се даље објашњава да се Српски покрет Двери чак осам пута обратио у вези са младима, указујући на проблеме као што су одлазак младих, политичка партиципација, запошљавање, образовни систем, заснивање породице, образовање током пандемије, проблеме са којима се суочавају студенти са хендикепом.

– Представници ове партије представљају своју листу као глас младих и обећали су неколико решења у области образовања, привреде/запошљавања и осамостаљивања – навео је КОМС.

О проблемима младих још су говорили из коалиције Уједињени за победу Србије.
Они су реаговали на проблеме са којима се суочавају млади активисти из Новог Сада (ОСА) и стали су у њихову заштиту, а додатно су указали на проблем одласка младих из Србије и позвали су младе да се укључе у кампању и да политички партиципирају.
Такође, Српска радикална странка је указала на проблем осамостаљивања младих и са тим повезаних додатних проблема и обећала предлагање закона који ће младима омогућити посебне услове како би се лакше осамосталили.

– Други политички субјекти нису комуницирали о младима у првом извештајном периоду – додали су из КОМС-а.

КОМС је навео да током изборне кампање, више од 50 младих људи активно посматра и прати предизборну кампању, односно изборне листе (све политичке партије, покрете и платформе унутар изборних листа) и (будуће) председничке кандидате.

 

*Извор: Данас

Подели објаву
Facebook
Twitter
WhatsApp
ВКонтакте
Telegram
Email
Print
Остале објаве

Будите у току!

Пратите нас на друштвеним мрежама: