Српски Покрет Двери - Лого

Истраживање показало – Двери највише говоре о младима

Шта је показао мониторинг прве недеље изборне кампање који спроводи КОМС

    Већина изборних листа током прве недеље кампање није истицала у јавности проблеме младих, показао је мониторинг Кровне организације младих Србије (КОМС). Овај мониторинг открио је и да је у периоду од 15. до 20. фебруара Српски покрет Двери у највећој мери говорио о проблемима младих, то су учинили у осам наврата, а прате их представници изборне листе Александар Вучић – Заједно можемо све, који су у четири наврата указивали на питања везана за младе.

– Изборна листа Александар Вучић – Заједно можемо све је о младима комуницирала преко својих министара у четири наврата. Министар одбране је комуницирао о војним школама, а министар финансија је комуницирао о подршци младима кроз усвајање одлуке о субвенционисању куповине куће/стана или изградње куће породицама које ће ове године добити дете кроз подршку младим родитељима – наводи се у извештају КОМС-а.

У њему се даље објашњава да се Српски покрет Двери чак осам пута обратио у вези са младима, указујући на проблеме као што су одлазак младих, политичка партиципација, запошљавање, образовни систем, заснивање породице, образовање током пандемије, проблеме са којима се суочавају студенти са хендикепом.

– Представници ове партије представљају своју листу као глас младих и обећали су неколико решења у области образовања, привреде/запошљавања и осамостаљивања – навео је КОМС.

О проблемима младих још су говорили из коалиције Уједињени за победу Србије.
Они су реаговали на проблеме са којима се суочавају млади активисти из Новог Сада (ОСА) и стали су у њихову заштиту, а додатно су указали на проблем одласка младих из Србије и позвали су младе да се укључе у кампању и да политички партиципирају.
Такође, Српска радикална странка је указала на проблем осамостаљивања младих и са тим повезаних додатних проблема и обећала предлагање закона који ће младима омогућити посебне услове како би се лакше осамосталили.

– Други политички субјекти нису комуницирали о младима у првом извештајном периоду – додали су из КОМС-а.

КОМС је навео да током изборне кампање, више од 50 младих људи активно посматра и прати предизборну кампању, односно изборне листе (све политичке партије, покрете и платформе унутар изборних листа) и (будуће) председничке кандидате.

 

*Извор: Данас

Подели објаву
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on vk
ВКонтакте
Share on telegram
Telegram
Share on email
Email
Share on print
Print
Остале објаве

Будите у току!

Пратите нас на друштвеним мрежама: