Директор тог погона је Петар Малиновић. Он је био и директор погона у Космају па је са тог руководећег места, уместо да буде и смењен и кажњен због уништавања и девастације тог погона, само пребачен у други погон где је наставио да ради исто што и до тада. То није случај само са овим директором или руководиоцем погона ГСП-а, већ се то односи на скоро све те директоре и руководиоце. Једноставно, само их пребаце на исто или чак и боље радно место у другом погону.
Директор погона ЈКП ГСП у Земуну, Петар Малиновић није одговарао ни за аутобус који је изгорео пре месец дана у истом том погону. Ко штити овог директора и ко га и даље поставља на руководећа места, иако је очигледно да је показао и нестручност и неспособност у руковођењу веома важног дела ГСП-а.
Када ће директори Градског саобраћајног предузећа, шефови, руководиоци погона и сви у ланцу због кршења закона, злоупотреба, ћутања и завере, а у циљу личне користи и уништавања јавне имовине и имовине грађана Београда бити кажњени? И не само у ГСП, већ и у приватном сектору који је задужен за јавни превоз.
Српски покрет Двери захтева кривичну одговорност за изгореле аутобусе, а ово су свакако случајеви у које се морају укључити МУП и тужилаштво.
Радмила Васић
© 2022. Српски покрет Двери